W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies

Akceptuje ciasteczka
REKLAMACJE

Najlepsza zdawalność w regionie

w 2014 i 2015 roku wśród małych i średnich OSK

ZOBACZ NA FACEBOOKu

Najbliższy kurs

19 grudnia 2024

GODZ 16:00

ZAPISZ SIĘ

Reklamacje

 

Reklamacje OSK MX
BARTŁOMIEJ MITERA

 

1 Każdy kursant w przypadku niezadowolenia ze szkolenia ma prawo do złożenia reklamacji

 

2 Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu nieprawidłowości w formie pisemnej w siedzibie OSK MX ul. Narutowicza 36 A

 

3 Ośrodek posiada formularz reklamacyjny , którego wypełnienie jest podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej.

 

4 Po złożeniu formularza OSK w przeciągu 2 tygodni rozpatruje wniosek i kontaktuje się z osobą składającą reklamację

 

5 W przypadku uzasadnionych roszczeń osoby szkolonej ośrodek zobowiązuję się do zadośćuczynienia szkody w stopniu pokrywającym powstałe straty.

 

6 W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji , kursant ma prawo do odwołania się od decyzji w przeciągu 2 tygodni od otrzymania uzasadnienia.

Odwołanie należy kierować bezpośrednio do kierownika jednostki Bartłomiej Mitera , w formie pisemnej.



Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.